Τα Κορίτσια του Ημερολογίου
Δώδεκα μέλη του Γυναικείου Ινστιτούτου στρέφονται στο παραδοσιακό ημερολόγιο... και του δίνουν μια ριζοσπαστική νέα μορφή.
Όταν δώδεκα μέλη του Γυναικείου Ινστιτούτου, μιας καθωσπρέπει και σοβαρής λέσχης για κυρίες, αποφασίζουν ότι πρέπει να βρεθεί ένας πιο πειστικός τρόπος δωρεών για μια νέα φιλανθρωπία, στρέφονται στο παραδοσιακό ημερολόγιο... και του δίνουν μια ριζοσπαστική νέα μορφή. Πίσω από τα συνηθισμένα κουλουράκια, τις μαρμελάδες και τα λουλούδια, οι κυρίες ποζάρουν τελείως γυμνές. Πρωταγωνιστεί η υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα Έλεν Μίρεν και η Τζούλι Ουόλτερς. Η γυμνή αλήθεια είναι ότι τα «Κορίτσια του Ημερολογίου» θα σας διασκεδάσουν αφάνταστα!