Τρόμος
Μια ανύπαντρη μητέρα πιστεύει ότι βρήκε το κλειδί για να ηρεμεί το παιδί της: με μια βιντεοταινία ενός παράξενου παιδικού προγράμματος που λέγεται ο Κόσμος του Κυρίου Κρόκετ. Ωστόσο, ένα πιο σκοτεινό και φονικό μυστικό περιμένει να εισβάλει στο σπίτι τους μέσα από την κασέτα.