The Beatles: Ανθολογία
Το «The Beatles: Ανθολογία» είναι μια σειρά ντοκιμαντέρ της Apple Corps που εξερευνά τη ζωή και τις στιγμές της πιο επιδραστικής και αγαπητής μπάντας όλων των εποχών, με τη φωνή των ίδιων των Beatles. Όμορφα αποκαταστημένη από την Park Road Post του Πίτερ Τζάκσον και έχοντας επεκταθεί από τα οκτώ στα εννέα επεισόδια, η σειρά προσφέρει μια απαράμιλλη και ειλικρινή ματιά στη θρυλική πορεία και τη ζωή των Beatles.
Το «The Beatles: Ανθολογία» είναι μια σειρά ντοκιμαντέρ της Apple Corps που εξερευνά τη ζωή και τις στιγμές της πιο επιδραστικής και αγαπητής μπάντας όλων των εποχών, με τη φωνή των ίδιων των Beatles. Όμορφα αποκαταστημένη από την Park Road Post του Πίτερ Τζάκσον, η αποκαλυπτική σειρά περιλαμβάνει ένα ένατο επεισόδιο με ακυκλοφόρητο υλικό με τους Πολ ΜακΚάρτνεϊ, Τζορτζ Χάρισον και Ρίνγκο Σταρ, από την περίοδο που εργάζονταν στην αρχική σειρά και το μουσικό πρότζεκτ «Ανθολογία» της δεκαετίας του '90. Η σειρά καλύπτει από τις πρώτες, γεμάτες ζωή μέρες της μπάντας έως το φαινόμενο του Beatlemania και της απόλυτης κυριαρχίας της στον κόσμο των σταρ. Οι Τζον Λένον, Πολ ΜακΚάρτνεϊ, Τζορτζ Χάρισον και Ρίνγκο Σταρ μάς ταξιδεύουν, καθώς αναπολούν τα σκαμπανεβάσματα και τις ανατροπές των οκτώ ετών των Beatles ως μπάντας.
Τα πρώτα χρόνια των Τζον, Πολ, Τζορτζ και Ρίνγκο, από το Λίβερπουλ ως τον πρώτο επιτυχημένο δίσκο.
Οι Beatles ξεκινούν ν' ανεβαίνουν στα τσαρτ και να οδεύουν προς την παγκόσμια κυριαρχία.
Οι Beatles φτάνουν στην Αμερική και σπάνε ρεκόρ με την εμφάνισή τους στο «The Ed Sullivan Show».
Η Beatlemania εξαπλώνεται και τυλίγει την μπάντα σε έναν καθημερινό πυρετό ΜΜΕ και θαυμαστών.
Η συναυλία στο Shea Stadium σπάει ρεκόρ. Όμως απομένει μια τελευταία περιοδεία στις Φιλιππίνες.
Οι φήμες για παρακμή είναι υπερβολικές. Το 1967 οι Beatles ηχογραφούν μεγάλες επιτυχίες.
Η μπάντα ξεκινά να δουλεύει σε νέο άλμπουμ, μα υποψιάζονται πως θα είναι το τελευταίο τους.
Με νέο, ακυκλοφόρητο υλικό, ο Πολ, ο Τζορτζ και ο Ρίνγκο ξανασμίγουν στο στούντιο.