Οι σκηνοθέτες Μάρτιν Σκορσέζε και Ντέιβιντ Τεντέσκι αποκαλύπτουν τα τέσσερα Σκαθάρια κατά τη μεγαλύτερη στιγμή και αδιανόητη δόξα της καριέρας τους. Το ντοκιμαντέρ περιλαμβάνει σπάνιο υλικό από τα παρασκήνια, όπως το κατέγραψαν οι Ντέιβιντ και Άλμπερτ Μέιζλς, σε ποιότητα 4K. Νέες αλλά και αρχειακές συνεντεύξεις των Beatles, καθώς και των θαυμαστών που άλλαξε η ζωή τους, ρίχνουν φως σ' αυτήν τη μοναδική πολιτιστική στιγμή.
Ο αντίκτυπος του πρώτου ταξιδιού των Beatles στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι πασίγνωστος: η κατακόρυφη άνοδός τους στα τσαρτ, ορδές έφηβων κοριτσιών να ουρλιάζουν και μια εμφάνιση που έσπασε όλα τα ρεκόρ στο Ed Sullivan Show, με τους θεατές να φτάνουν τα 73 εκατομμύρια. Το «Beatles '64» διηγείται μια πιο προσωπική ιστορία. Οι σκηνοθέτες Μάρτιν Σκορσέζε και Ντέιβιντ Τεντέσκι αποκαλύπτουν τα τέσσερα Σκαθάρια κατά τη μεγαλύτερη στιγμή και αδιανόητη δόξα της καριέρας τους. Το ντοκιμαντέρ περιλαμβάνει σπάνιο υλικό από τα παρασκήνια, όπως το κατέγραψαν οι πρωτοπόροι ντοκιμαντερίστες Ντέιβιντ και Άλμπερτ Μέιζλς, σε ποιότητα 4K. Νέες αλλά και αρχειακές συνεντεύξεις των Beatles, καθώς και των θαυμαστών που άλλαξε η ζωή τους από τη μουσική τους, ρίχνουν φως σ' αυτήν τη μοναδική πολιτιστική στιγμή και τον αντίκτυπο που έχει μέχρι και σήμερα.