Inocente
Καταγράφοντας τις 120 οδυνηρές ώρες απομόνωσης που υπέστη ένας επιχειρηματίας από τη Βαλένθια, το Inocente περιγράφει λεπτομερώς τον αγώνα του για δικαιοσύνη και την προσπάθειά του να αποδείξει την αθωότητά του απέναντι σε μια σοβαρή κατηγορία, μετά τη σύλληψή του και τεσσάρων άλλων στην Ισπανία, που κατηγορούνται για χρηματοδότηση της Αλ Κάιντα.