Με Το Δάχτυλο Στο Μπουκάλι
Ο πράκτορας WD-40 καλείται να αναλάβει την πιο δύσκολη αποστολή του... να σταματήσει τον σατανικό στρατηγό Ράνκορ πριν καταστρέψει τον κόσμο!
Ιδού η εξωφρενική κωμική επιτυχία που συνδυάζει την περιπέτεια υψηλής τεχνολογίας με το κεφάτο χιούμορ για ασταμάτητο γέλιο! Ο κωμικός της μεγάλης οθόνης, Λέσλι Νίλσεν, είναι ο ξεκαρδιστικός πράκτορας WD-40 που δελεάζεται από την Υπηρεσία ώστε να επιστρέψει στην ενεργό δράση. Τον βάζουν να συνεργαστεί με τη σέξι πράκτορα 3.14 και του ανατίθεται η πιο δύσκολη αποστολή της καριέρας του... να σταματήσει τον σατανικό στρατηγό Ράνκορ πριν καταστρέψει τον κόσμο! Με γέλιο που πετάει στα ύψη και δράση υψηλής τάσης, η ταινία «Με το Δάχτυλο στο Μπουκάλι» είναι η θεότρελη, διασκεδαστική κωμική επιτυχία που κάνει το κοινό σε όλο τον κόσμο να τσιρίζει από τα γέλια!