Ανατριχίλες: Η Εξαφάνιση
Όταν τα δίδυμα αδέρφια Ντέβιν και Σίσι πάνε να περάσουν το καλοκαίρι στο Γκρέιβσεντ του Μπρούκλιν μαζί με τον χωρισμένο τους μπαμπά, τον επιστήμονα Άντονι Μπρούερ, πρέπει να ενώσουν τις δυνάμεις τους με νέους φίλους για να σώσουν τη γειτονιά από μια ξεχασμένη απειλή.
Δύο αδέρφια ανακαλύπτουν τη συσχέτιση μιας οικογενειακής τραγωδίας με μια κρυφή απειλή.
Ο Άντονι συνεχίζει την έρευνά του και ο Τρέι μπαίνει στο υπόγειο απελευθερώνοντας απρόσμενο τρόμο.
Η Σίσι προσπαθεί να διατηρήσει την τέλεια εικόνα της, προκαλώντας μια δύσκολη κατάσταση.
Ο Σι Τζέι βλέπει κάτι φρικτό στο σπίτι του Άντονι, αλλά η οικογένεια και οι φίλοι δεν τον πιστεύουν.
Οι έφηβοι ενώνουν τις δυνάμεις τους για να σώσουν τον εαυτό τους, τη γειτονιά και τον κόσμο.