ΒΟΗΘΕΙΑ!
Όταν δύο συνάδελφοι βρίσκονται αποκλεισμένοι σε ένα έρημο νησί, ως οι μοναδικοί επιζώντες μιας αεροπορικής συντριβής, πρέπει να ξεπεράσουν παλιές έχθρες και να συνεργαστούν για να παραμείνουν ζωντανοί. Όμως δεν βρίσκονται πλέον στο γραφείο, και ξεκινά μια σύγκρουση πείσματος και ευφυΐας που είναι γεμάτη ένταση αλλά και λεπτή, ειρωνική χροιά, σε αυτό το πρωτότυπο, σκοτεινό αλλά και κωμικό ψυχολογικό θρίλερ.