Ο Τσάρλι και τα σχήματα
Ανακαλύψτε τα διαφορετικά σχήματα με τον Τσάρλι. Στον Τσάρλι αρέσει να παίζει με τους φίλους του τα σχήματα και να τους βοηθά να λύνουν διάφορα προβλήματα δημιουργώντας νέα αντικείμενα με τις ιδιότητες των σχημάτων τους.
Ο Τσάρλι και οι φίλοι του παίζουν κρυφτό, κάνουν ιστιοπλοΐα και βρίσκουν μια μπάλα σε ένα δέντρο.
Τα σχήματα διαγωνίζονται για το ποιος θα σταθεί ανάποδα πιο πολύ και ποιος είναι ο πιο δυνατός.
Η Βασίλισσα των Καρδιών ψάχνει ένα αστέρι, το Βέλος αφήνει οδηγίες για να τον βρουν οι φίλοι του.
Το Παραλληλόγραμμο δεν μπορεί να βρει μια σκηνή και ο Κύκλος μαθαίνει στο Τετράγωνο πώς να κυλιέται.
Το Πεντάγωνο ζωγραφίζει τον Τσάρλι, και η Βασίλισσα των Καρδιών θέλει να πετάξει τον χαρταετό της.
Το Διαμάντι φτιάχνει μπισκότα σε σχήμα διαμαντιών, και ο Τσάρλι και το Βέλος ψάχνουν νερό.
Η Πριγκίπισσα των Αστεριών ρίχνει το ραβδί της και ο Τσάρλι και οι φίλοι του επισκευάζουν μια τρύπα.