Ο Λαβύρινθος: Πύρινες Δοκιμασίες
Σε αυτό το συναρπαστικό επόμενο κεφάλαιο του έπους του Ο Λαβύρινθος, ο Τόμας και οι Δρομείς πρέπει να συνεργαστούν για να επιβιώσουν στην Άγονη Γη, μια ερημιά γεμάτη με αφάνταστους κινδύνους!
Σε αυτό το συναρπαστικό επόμενο κεφάλαιο του επικού έπους του Λαβύρινθου, ο Τόμας (Ντίλαν Ο' Μπράιαν) και οι Δρομείς αντιμετωπίζουν τη μεγαλύτερη πρόκληση έως τώρα: πρέπει να αναζητήσουν στοιχεία για τον πανίσχυρο οργανισμό που είναι γνωστός ως WCKD. Το ταξίδι τους τους οδηγεί στην Άγονη Γη, μια ερημιά γεμάτη με αφάνταστους κινδύνους. Το μυστήριο βαθαίνει σε κάθε βήμα καθώς οι Δρομείς συνεργάζονται σε μια μάχη επιβίωσης!