Ο Λαβύρινθος
Παγιδευμένη σε έναν τεράστιο, συνεχώς μεταβαλλόμενο λαβύρινθο, μια ομάδα αγοριών χωρίς ανάμνησεις από τον έξω κόσμο πρέπει να ξεκλειδώσει το μυστήριο του χώρου και να βρει μια διέξοδο πριν να είναι πολύ αργά!
Σε αυτήν τη συγκλονιστική περιπέτεια επιβίωσης που βασίζεται στο μπεστ σέλερ βιβλίο, ο Τόμας (Ντίλαν Ομπράιαν) ξυπνά παγιδευμένος σε έναν τεράστιο, συνεχώς μεταβαλλόμενο λαβύρινθο με μια ομάδα αγοριών που δεν έχουν καμία ανάμνηση από τον έξω κόσμο. Αντιμετωπίζοντας επικίνδυνα εμπόδια σε κάθε στροφή, ο Τόμας και οι άλλοι πρέπει να αγωνιστούν για να συγκεντρώσουν στοιχεία για να ανακαλύψουν τον πραγματικό τους σκοπό και να βρουν μια διέξοδο πριν να είναι πολύ αργά!