Φινέας και Φερμπ, Η Ταινία: Κάντας εναντίον Σύμπαντος
Αφού απέτυχε επανειλημμένα να τσακώσει τα ζωηρά αδέλφια της που λατρεύουν τη διασκέδαση, τον Φινέα και τον Φερμπ, η πολύπαθη Κάντας Φλιν νιώθει ότι όλο το σύμπαν είναι εναντίον της. Όταν η Κάντας απάγεται από εξωγήινους, βρίσκει έναν μακρινό πλανήτη χωρίς ενοχλητικά αδέρφια όπου τη λατρεύουν ως σωτήρα! Στο μεταξύ, ο Φινέας και ο Φερμπ εξορμούν στα βάθη του γαλαξία για να σώσουν την Κάντας, ενώ αποκαλύπτουν τα μοχθηρά μυστικά των εξωγήινων.
Αφού απέτυχε επανειλημμένα να τσακώσει τα ζωηρά αδέλφια της που λατρεύουν τη διασκέδαση, τον Φινέα και τον Φερμπ, η πολύπαθη Κάντας Φλιν νιώθει ότι όλο το σύμπαν είναι εναντίον της. Όταν η Κάντας απάγεται από εξωγήινους, βρίσκει έναν μακρινό πλανήτη χωρίς ενοχλητικά αδέρφια όπου τη λατρεύουν ως σωτήρα! Βρήκε τελικά τον τόπο των ονείρων της; Στο μεταξύ, ο Φινέας, ο Φερμπ και οι φίλοι τους εξορμούν στα βάθη του γαλαξία για να σώσουν την Κάντας, ενώ αποκαλύπτουν τα μοχθηρά μυστικά των εξωγήινων. Μια πολυαναμενόμενη επιστροφή στην αγαπημένη σειρά ταινιών, το ΦΙΝΕΑΣ ΚΑΙ ΦΕΡΜΠ, Η ΤΑΙΝΙΑ: ΚΑΝΤΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ είναι μια επική περιπέτεια γεμάτη κέφι και θάρρος.