Κυνηγός: Επικίνδυνη Ζώνη
Το συναρπαστικό κεφάλαιο του συγκλονιστικού franchise "Ο Κυνηγός" λαμβάνει χώρα στο μέλλον, σε έναν απομονωμένο πλανήτη. Ένας νεαρός Κυνηγός (Ντιμίτριους Σούστερ-Κολοαματάνγκι), διωγμένος απ' τη φυλή του, βρίσκει μια ασυνήθιστη σύμμαχο, την Θία (Ελ Φάνινγκ) και ξεκινάει ένα επικίνδυνο ταξίδι αναζητώντας τον απόλυτο αντίπαλο.
Το συναρπαστικό κεφάλαιο του συγκλονιστικού franchise ""Ο Κυνηγός"" λαμβάνει χώρα στο μέλλον, σε έναν απομονωμένο πλανήτη. Ένας νεαρός Κυνηγός (Ντιμίτριους Σούστερ-Κολοαματάνγκι), διωγμένος απ' τη φυλή του, βρίσκει μια ασυνήθιστη σύμμαχο, την Θία (Ελ Φάνινγκ,) και ξεκινάει ένα επικίνδυνο ταξίδι αναζητώντας τον απόλυτο αντίπαλο. Σκηνοθεσία: Νταν Τράχτενμπεργκ (""Prey""). Σενάριο: Πάτρικ Άισον από μια ιστορία των Πάτρικ Άισον & Νταν Τράχτενμπεργκ. Το ""Κυνηγός: Επικίνδυνη Ζώνη"" είναι μια παραγωγή των Τζον Ντέιβις, Νταν Τράχτενμπεργκ, Μαρκ Τόμπεροφ, Μπεν Ρόζενμπλατ και Μπρεντ Ο'Κόνορ.