Terror at the Mall
Τον Σεπτέμβριο του 2013, η Αλ Σαμπάαμπ, μια τρομοκρατική ομάδα από τη Σομαλία συνδεδεμένη με την Αλ Κάιντα, επιτέθηκε σε πολυτελές εμπορικό κέντρο στη γειτονική Κένυα. Πάνω από 100 κάμερες ασφαλείας κατέγραψαν κάθε βήμα της επίθεσης, δημιουργώντας ένα μοναδικό οπτικό αρχείο.