Ο Ερασιτέχνης
Σε αυτό το κατασκοπευτικό θρίλερ, ο Τσάρλι Χέλερ (Ράμι Μάλεκ) είναι ένας ευφυής, αλλά βαθύτατα εσωστρεφής κρυπτογράφος της CIA με βάση το Λάνγκλεϊ. Όταν η γυναίκα του σκοτώνεται σε μια τρομοκρατική επίθεση στο Λονδίνο και οι ανώτεροί του αδιαφορούν, ο Χέλερ ξεκινά ένα επικίνδυνο ταξίδι, διασχίζοντας την υφήλιο για να τιμωρήσει τους υπαίτιους, με υπέρτατο όπλο την ευφυΐα του.
Ο Τσάρλι Χέλερ (Ράμι Μάλεκ) είναι ένας ευφυής, αλλά βαθύτατα εσωστρεφής κρυπτογράφος της CIA, που δουλεύει από ένα υπόγειο γραφείο στα κεντρικά του Λάνγκλεϊ, η ζωή του οποίου έρχεται τα πάνω κάτω όταν η γυναίκα του σκοτώνεται σε τρομοκρατική επίθεση στο Λονδίνο. Όταν οι ανώτεροί του αρνούνται να αντιδράσουν, παίρνει την κατάσταση στα χέρια του ξεκινώντας ένα επικίνδυνο ταξίδι ανά την υφήλιο για να εντοπίσει τους υπαίτιους, χρησιμοποιώντας την ευφυΐα του ως υπέρτατο όπλο για να ξεφεύγει από τους διώκτες του και να πάρει εκδίκηση. Στην ταινία συμπρωταγωνιστεί η Ρέιτσελ Μπρόσναχαν, η Καϊτριόνα Μπάλφε, ο Μάικλ Στούλμπαργκ και ο Λόρενς Φίσμπερν. "Ο Ερασιτέχνης" είναι σε σκηνοθεσία Τζέιμς Χόους. Το σενάριο είναι του Κεν Νόλαν και του Γκάρι Σπινέλι και βασίζεται στο μυθιστόρημα του Ρόμπερτ Λίτελ.