The Wonder Years
H ιστορία της οικογένειας Ουίλιαμς στα τέλη της δεκαετίας του '60, όλα από την οπτική γωνία του τότε 12χρονου, ευφάνταστου Ντιν. Πλέον, με τη σοφία που απέκτησε ως ενήλικος, οι ελπιδοφόρες και χιουμοριστικές αναμνήσεις του παρελθόντος του φωτίζουν τα πάνω και τα κάτω της ενηλικίωσης ως μέλος μίας μεσοαστικής μαύρης οικογένειας στο Μοντγκόμερι της Αλαμπάμα, αλλά και τις φιλίες, τις χαρές και τα μαθήματα που βίωσε.