Howard
Το «Howard» είναι η άγνωστη ιστορία του Χάουαρντ Άσμαν, του λαμπρού στιχουργού που βρίσκεται πίσω από κλασικές ταινίες Disney όπως οι «Αλαντίν», «Η Πεντάμορφη και το Τέρας», «Η Μικρή Γοργόνα», καθώς και δημιουργού μιούζικαλ όπως το «Μαγαζάκι του Τρόμου». Παρουσιάζοντας έως τώρα αδημοσίευτο αρχειακό υλικό, η ταινία εξερευνά το πώς ο Χάουαρντ έγινε ο στιχουργός ορισμένων από τις πιο γνωστές οικογενειακές ταινίες του κόσμου.