Το Φάντασμα και η Μόλι ΜακΓκί
Το Φάντασμα και η Μόλι ΜακΓκί είναι η ιστορία της ενθουσιώδους Μόλι ΜακΓκί και του Σκρατς, ενός γκρινιάρικου φαντάσματος. Όταν ένα ξόρκι του Σκρατς πηγαίνει στραβά, οι δυο τους δένονται για πάντα.
Το Φάντασμα και η Μόλι ΜακΓκί είναι η ιστορία ενός φαντάσματος και του κοριτσιού που το ζωντανεύει... μεταφορικά. Όταν ένα δύστροπο φάντασμα, ο Σκρατς, ρίχνει μια κατάρα στην ενθουσιώδη έφηβη Μόλι ΜακΓκί, κάτι πηγαίνει στραβά και έτσι δένεται μαζί της για πάντα. Τώρα είναι αναγκασμένος να πηγαίνει όπου πηγαίνει και η Μόλι και να κάνει ό,τι κάνει και η Μόλι. Στα μάτια της Μόλι, αυτό σημαίνει ότι είναι ο καλύτερός της φίλος! Καθώς η Μόλις φέρνει τον απρόθυμο Σκρατς σε όλες τις περιπέτειές της, κάτι περίεργο συμβαίνει: ο Σκρατς αρχίζει να συμπαθεί την Μόλι, και έτσι μια απίθανη φιλία γεννιέται.