Γυρίζοντας το Thor: Love and Thunder
Ελάτε με τους Τάικα Γουαϊτίτι, Κρις Χέμσγουορθ, Κρίστιαν Μπέιλ, Τέσα Τόμσον, και Νάταλι Πόρτμαν καθώς αποκαλύπτουν τα μυστικά πίσω από τη δημιουργία του Thor: Love and Thunder. Μέσα από εις βάθος συνεντεύξεις με τους ηθοποιούς και το συνεργείο, μαζί με ακατέργαστα, άγνωστα πλάνα από το πλατό και όχι μόνο, το ASSEMBLED ανοίγει την αυλαία της τέταρτης μεγάλου μήκους ταινίας του Θεού του Κεραυνού.
Ελάτε με τους Τάικα Γουαϊτίτι, Κρις Χέμσγουορθ, Κρίστιαν Μπέιλ, Τέσα Τόμσον, και Νάταλι Πόρτμαν καθώς αποκαλύπτουν τα μυστικά πίσω από τη δημιουργία του Thor: Love and Thunder. Μέσα από εις βάθος συνεντεύξεις με το καστ και το συνεργείο, μαζί με ακατέργαστα, άγνωστα πλάνα από το πλατό και όχι μόνο, το ASSEMBLED ανοίγει την αυλαία της τέταρτης μεγάλου μήκους ταινίας του Θεού του Κεραυνού. Ανακαλύψτε τι ενέπνευσε την επιστροφή της Νάταλι Πόρτμαν στη σειρά και ακούστε τι χρειάστηκε για να μεταμορφωθεί σωματικά ο γνωστός ηθοποιός στον Mighty Thor. Επίσης, δείτε πώς ο Κρις Χέμσγουορθ πίεσε τον εαυτό του να γίνει τόσο μυώδης όσο ποτέ άλλοτε, και έγινε η πιο ογκώδης και πιο μυώδης εκδοχή του Θορ που έχει εμφανιστεί ποτέ σε ταινία. Περάστε χρόνο στην καρέκλα του μακιγιάζ με τον Κρίστιαν Μπέιλ και μάθετε πώς ο θρυλικός ερμηνευτής έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία κάθε λεπτομέρειας της ενοχλητικής εμφάνισης του Gorr the God Butcher, έως και το μήκος των νυχιών του. Εξερευνήστε τα πολυάριθμα, απόκοσμα και εντυπωσιακά σκηνικά του Love and Thunder, συμπεριλαμβανομένου του Moon of Shame, όπου η παραγωγή χρησιμοποίησε μια ολοκαίνουργια τεχνολογία κινηματογράφησης που προοριζόταν να αφήσει αντίκτυπο στο μέσο για τα επόμενα χρόνια. Παρατηρήστε τους έξυπνους καλλιτέχνες του μακιγιάζ και τους μάγους των εφέ του Thor καθώς δημιουργούν τους αναρίθμητους θεούς και τα τέρατα της ταινίας -- και μετά απολαύστε τα αστεία του Ράσελ Κρόου στο πλατό ως Δία. Όλα αυτά και πολλά άλλα περιμένουν τους θεατές στο ASSEMBLED: The Making of Thor: Love and Thunder.