Water: The Strangest Liquid
Αυτό το ντοκιμαντέρ ακολουθεί μια ομάδα ερευνητών στην προσπάθειά τους να αποδείξουν πειραματικά μια αμφιλεγόμενη υπόθεση 30 ετών – ότι το νερό θα πρέπει να αποτελείται από δύο ανταγωνιστικά υγρά από το ίδιο μόριο! Μια μοναδική ματιά στην επιστημονική διαδικασία για την πρωτοποριακή ανακάλυψη.