Big Boys Gone Bananas!*
Μετά την ταινία Bananas!*, που αποκάλυψε μια μήνυση κατά της Dole, ο σκηνοθέτης Φρέντρικ Γκέρτεν βρίσκεται σε νέα μάχη. Όταν η ταινία αποσύρεται από φεστιβάλ και δέχεται νομικές απειλές, ξεκινά ένα αληθινό θρίλερ, παλεύοντας για την ελευθερία της έκφρασης απέναντι στις προσπάθειες μιας ισχυρής εταιρείας να τον φιμώσει.