Ο Μάικ, ο Ντέιβ και οι Ξέφρενες Φιλενάδες
Τα αδέρφια Μάικ (Άνταμ Ντιβάιν) και Ντέιβ (Ζακ Έφρον) που διασκεδάζου άγρια βάζουν μια αγγελία στο διαδίκτυο για να βρουν "σεβαστές" συνοδούς (Άνα Κέντρικ, Όμπρεϊ Πλάζα) για τον γάμο της αδερφής τους στη Χαβάη.
Για να αποφύγουν να φέρουν σε δύσκολη θέση την οικογένειά τους, τα αδέρφια Μάικ (Άνταμ Ντιβάιν) και Ντέιβ (Ζακ Έφρον) που συνεχώς διασκεδάζουν, ανεβάζουν μια αγγελία στο διαδίκτυο για να βρουν "σεβαστές" συνοδούς για τον γάμο της αδερφής τους στη Χαβάη. Αντ' αυτού, τα αγόρια ξεγελιούνται από ένα ανεξέλεγκτο δίδυμο (Άνα Κέντρικ, Όμπρεϊ Πλάζα).