Πλούτο Τζούνιορ
Ο Πλούτο και ο Πλούτο Τζούνιορ απολαμβάνουν έναν χαλαρωτικό απογευματινό υπνάκο όταν το παιχνιδιάρικο κουτάβι μπλέκεται με μια μπάλα, ένα μπαλόνι, ένα σκουλήκι, ένα πουλί και ένα σχοινί απλώματος. Ο Πλούτο σώζει τον γιο του από τη δύσκολη κατάσταση παρόλο που στην πορεία βρίσκεται ο ίδιος μπλεγμένος, αλλά τελικά καταφέρνει να κάνει μια εντυπωσιακή έξοδο.