Το Πουλόβερ του Πλούτο
Η Μίνι Μάους πλέκει ένα πουλόβερ για τον Πλούτο. Όταν του το φοράει, ο Πλούτο κάνει ό,τι μπορεί για να το βγάλει, ώσπου τελικά το συρρικνώνει και πλέον έχει το τέλειο μέγεθος για τον Φίγκαρο.
Η Μίνι Μάους πλέκει ένα πουλόβερ για τον Πλούτο. Όταν του το φοράει, ο Πλούτο κάνει ό,τι μπορεί για να το βγάλει. Στην προσπάθειά του να βγάλει το πουλόβερ, ο Πλούτο το βρέχει και το αυτό συρρικνώνεται. Όταν βλέπει τι συνέβη στο πουλόβερ, η Μίνι θυμώνει, αλλά στη συνέχεια συνειδητοποιεί ότι πλέον έχει το τέλειο μέγεθος για τον άτακτο Φίγκαρο.