Βαϊάνα
Η Βαϊάνα σαλπάρει σε μια δύσκολη αποστολή, για να σώσει τον λαό της. Στον δρόμο θα συναντήσει τον δυνατό ημίθεο Μάουι, και μαζί θα διασχίσουν τον ωκεανό, σε ένα διασκεδαστικό ταξίδι γεμάτο δράση, από τα Walt Disney Animation Studios.