Φιλαράκια στα Χιόνια
Μετά από ένα μπέρδεμα, τα Φιλαράκια στέλνονται στην Αλάσκα, έτσι ο μόνος τρόπος να επιστρέψουν σπίτι είναι να πάρουν μέρος σε έναν αγώνα με έλκηθρα. Με τη βοήθεια των νέων φίλων τους θα πρέπει να διασχίσουν την τούνδρα και να φτάσουν σπίτι τους.
Τα αγαπημένα κουτάβια που μιλάνε ταξιδεύουν αυτή τη φορά στον παγωμένο Βορρά, για την πιο επική τους περιπέτεια, «Φιλαράκια στα Χιόνια». Μετά από ένα μπέρδεμα, τα Φιλαράκια στέλνονται στην Αλάσκα, έτσι ο μόνος τρόπος να επιστρέψουν σπίτι είναι να πάρουν μέρος σε έναν συγκλονιστικό αγώνα με έλκηθρα στις χιονισμένες εκτάσεις της Αλάσκα. Τα γενναία σκυλιά πρέπει να συνεργαστούν με τους νέους φίλους τους, τα Χάσκι που λέγονται Σάστα και Τάλον, να επιστρατεύσουν όλο το θάρρος τους και να αντιμετωπίσουν τους κινδύνους μπροστά τους. Θα καταφέρουν να κερδίσουν και να βρουν τον δρόμο της επιστροφής; Η διασκεδαστική αυτή ταινία εξυμνεί τη δύναμη της ομαδικότητας και των ονείρων μας και σίγουρα θα κερδίσει τις καρδιές σας.