Σούπερ Σκύλος
Είναι πουλί, είναι αεροπλάνο, είναι βάτραχος... όχι, είναι ο Σούπερ Σκύλος. Ένα ατύχημα στο εργαστήριο ενός τρελού επιστήμονα χαρίζει υπερδυνάμεις σε ένα συνηθισμένο λαγωνικό, τον Σουσάιν... καθώς και την ικανότητα να μιλά!
Μετά από ένα ατύχημα στο μυστηριώδες εργαστήριο του τρελού επιστήμονα δρα Σάιμον Μπαρσίνιστερ, ένα συνηθισμένο λαγωνικό αποκτά υπερδυνάμεις... και την ικανότητα να μιλά! Οπλισμένος με ταιριαστή στολή υπερήρωα, ο Σούπερ Σκύλος ορκίζεται να προστατέψει τους πολιορκημένους κατοίκους της Κάπιταλ Σίτι, ειδικά μια πανέμορφη σπάνιελ, την Πόλι Καθαρόαιμη. Όταν ένα διαβολικό σχέδιο του Μπαρσίνιστερ και του υπερτροφικού βοηθού του, Καντ, απειλεί να καταστρέψει την Κάπιταλ Σίτι, μόνο ο Σούπερ Μούργος... συγγνώμη, ο Σούπερ Σκύλος μπορεί να τη σώσει.