The Valet
Η παγκοσμίου φήμης σταρ του κινηματογράφου, Ολίβια, προσπαθεί να σώσει τη φήμη της, όταν ένας παπαράτσι την τραβάει φωτογραφία με τον παντρεμένο εραστή της, Βίνσεντ. Ο σκληρά εργαζόμενος παρκαδόρος Αντόνιο εμφανίζεται τυχαία στην ίδια φωτογραφία και επιστρατεύεται να παραστήσει τον νέο φίλο της Ολίβια, για να τη συγκαλύψει. Αυτή η κομπίνα με την Ολίβια φέρνει τον Αντόνιο στο προσκήνιο και προκαλεί απροσδόκητο χάος.
Στην ταινία, η παγκοσμίου φήμης σταρ του κινηματογράφου, Ολίβια (Σαμάρα Γουίβινγκ) προσπαθεί να σώσει τη φήμη της, όταν ένας παπαράτσι την τραβάει φωτογραφία με τον παντρεμένο εραστή της, Βίνσεντ (Μαξ Γκρίνφιλντ). Ο σκληρά εργαζόμενος παρκαδόρος Αντόνιο (Εουχένιο Ντερμπέζ) εμφανίζεται τυχαία στην ίδια φωτογραφία και επιστρατεύεται να παραστήσει τον νέο φίλο της Ολίβια, για να τη συγκαλύψει. Αυτή η κομπίνα με την Ολίβια φέρνει τον Αντόνιο στο προσκήνιο και προκαλεί απροσδόκητο χάος. Σε αυτή τη ρομαντική κωμωδία, δύο κόσμοι και πολιτισμοί συγκρούονται, καθώς τόσο η Ολίβια όσο και ο Αντόνιο αρχίζουν να βλέπουν τους εαυτούς τους πιο καθαρά από ποτέ. Η ταινία, σε σκηνοθεσία του Ρίτσαρντ Γουόνγκ και σενάριο των Ρομπ Γκρίνμπεργκ και Μπομπ Φίσερ, είναι το αγγλόφωνο ριμέικ της επιτυχημένης γαλλικής ταινίας.