Ο Λάρι Ντέιλι και οι ηρωικοί φίλοι του ξεκινούν τη μεγαλύτερη περιπέτεια έως τώρα καθώς ταξιδεύουν στο Λονδίνο για να σώσουν τη μαγεία που ζωντανεύει τα εκθέματα του μουσείου μετά το σκοτάδι.