Keeper of the Ashes: Δολοφονίες Προσκόπων στην Οκλαχόμα
Η Κριστίν Τσένογουεθ επιστρέφει στην πόλη καταγωγής της, για να ερευνήσει την αληθινή ιστορία με τους διαβόητους φόνους τριών μικρών κοριτσιών στην Οκλαχόμα, που βρέθηκαν δολοφονημένες την πρώτη νύχτα που πέρασαν στην κατασκήνωση. Το ανθρωποκυνηγητό και η δίκη του φερόμενου ως δολοφόνου έκοψαν την ανάσα σε ολόκληρο το έθνος το 1977. Αλλά δεκαετίες μετά, οι αβεβαιότητες σχετικά με τα γεγονότα της υπόθεσης συνεχίζουν να στοιχειώνουν την κοινότητα της Τάλσα.
Η βραβευμένη τραγουδίστρια και ηθοποιός Κριστίν Τσένογουεθ επιστρέφει στην πόλη καταγωγής της, για να ερευνήσει τους διαβόητους φόνους της Οκλαχόμας. Το «Keeper of the Ashes» είναι η αληθινή ιστορία για τους διαβόητους φόνους τριών μικρών κοριτσιών από την Οκλαχόμα, που βρέθηκαν δολοφονημένες την πρώτη νύχτα που πέρασαν στην κατασκήνωση. Η τραγωδία, όπως και το ανθρωποκυνηγητό και η δίκη του φερόμενου ως δολοφόνου, έκοψαν την ανάσα σε ολόκληρο το έθνος το 1977. Αλλά δεκαετίες μετά, οι αβεβαιότητες σχετικά με τα γεγονότα της υπόθεσης συνεχίζουν να στοιχειώνουν την κοινότητα της Τάλσα, τις τοπικές αστυνομικές αρχές και τις οικογένειες των θυμάτων.
Η Κριστίν Τσένογουεθ επιστρέφει στην Οκλαχόμα για να ερευνήσει τον θάνατο τριών κοριτσιών προσκόπων.
Μετά τους άγριους φόνους στην κατασκήνωση Σκοτ, το κυνήγι του δολοφόνου κλιμακώνεται.
Δεκαετίες μετά τους φόνους, ένας σερίφης χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες για να μάθει την αλήθεια.