Κάποτε στη Ρώμη
Όταν η Μπεθ, μια άτυχη στον έρωτα έφορος τέχνης της Νέας Υόρκης, πραγματοποιεί ένα ταξίδι-αστραπή στη Ρώμη για τον γάμο της αδελφής της, ένας απροσδόκητος έρωτας την αιφνιδιάζει. Όμως γρήγορα απογοητεύεται και μαζεύει κάποια νομίσματα από τη Φοντάνα ντε Αμόρε, πυροδοτώντας με μαγικό τρόπο τα πάθη κάποιων κωμικά ακατάλληλων μνηστήρων. Όταν όμως ένας γοητευτικός ρεπόρτερ την ερωτεύεται, η Μπεθ πρέπει να αποδείξει ότι η αγάπη του είναι αληθινή και δεν είναι απλώς μαγεμένος.
Κάποτε στη Ρώμη μια Αμερικανίδα έψαχνε τον έρωτα της ζωής της! Ετοιμαστείτε για μια ξεκαρδιστική κομεντί με ένα λαμπερό καστ πρωταγωνιστών που μπλέκει σε τρελά απρόοπτα και απίθανα αστείες καταστάσεις! Η Μπεθ, μια φιλόδοξη Νεοϋορκέζα, που δηλώνει απογοητευμένη από τον έρωτα, κάνει ένα ταξίδι-αστραπή στην Αιώνια Πόλη για τον γάμο της αδελφής της και... ο φτερωτός θεός τής επιφυλάσσει εκπλήξεις! Όταν μαζεύει μερικά κέρματα από το «ανόητο» γι’ αυτή σιντριβάνι της αγάπης, με κάποιον μαγικό τρόπο αρχίζει ξαφνικά να ξεσηκώνει άσβεστα πάθη από τους πιο απίθανους γαμπρούς! Μέσα σε αυτό το πλήθος των περίεργων μνηστήρων που προσελκύει, μπλέκεται κι ένας γοητευτικός ρεπόρτερ που τη φλερτάρει με ζήλο, κι εκείνη αναρωτιέται μήπως είναι το ταίρι της. Πώς θα μπορέσει όμως να καταλάβει αν αγάπη του είναι αληθινή; Ξεκαρδιστικές ερμηνείες από όλο το καστ & άφθονο γέλιο σε μια ταινία που δεν πρέπει να χάσετε και θα θέλετε να βλέπετε ξανά & ξανά!