Ο Κύριος Μάους Πάει Ταξίδι
Ο Μίκυ πρέπει να σκεφτεί γρήγορα και να κάνει κάμποσες μεταμφιέσεις για να κοροϊδέψει τον Πητ, τον ελεγκτή, που θέλει να τον διώξει από το τρένο, επειδή έκρυψε τον Πλούτο.
Ο Μίκυ Μάους και ο Πλούτο ταξιδεύουν με τρένο, αλλά ο ελεγκτής Πητ δεν επιτρέπει στον Πλούτο να ανέβει. Αφού βάζει κρυφά τον Πλούτο στο τρένο μες στις αποσκευές του, ο Μίκυ πρέπει να σκεφτεί γρήγορα και να κάνει κάμποσες μεταμφιέσεις για να μην τους διώξουν.