Το Καλοκαίρι του Σαμ
Το καλοκαίρι του 1977, ένας κατά συρροή δολοφόνος που αποκαλεί τον εαυτό του Γιος του Σαμ τρομοκρατεί τη Νέα Υόρκη.
Ο δυναμικός Τζον Λεγκουιζάμο συνεργάζεται με τη βραβευμένη με Όσκαρ Μίρα Σορβίνο σε μια συγκλονιστική ταινία που δεν πρέπει να χάσετε και σας μεταφέρει πίσω στο περιβόητο καλοκαίρι του 1977 στη Νέα Υόρκη! Η ζέστη εκτοξεύεται σε επίπεδα ρεκόρ, τα μπλακάουτ γεμίζουν τους δρόμους με ανθρώπους που κάνουν πλιάτσικο και η γιγάντια πόλη συγκλονίζεται από τους φόνους ενός ανθρώπου που αυτοαποκαλείται ο Γιος του Σαμ! Καθώς μια παρέα σε μια μικρή ιταλική γειτονιά παθαίνει εμμονή με την ιδέα ότι ο Γιος του Σαμ είναι κάποιος που ξέρουν, ο φόβος για τον τρελό δολοφόνο γίνεται ο καταλύτης που οδηγεί σχέσεις σε κατάρρευση και αλλάζει την εμπιστοσύνη σε τρόμο! Με πρωταγωνιστές επίσης τον Έντριεν Μπρόντι και την Τζένιφερ Εσπόζιτο, αυτή η δυνατή ταινία αφηγείται μια σκληρή ιστορία για μια εφιαλτική εποχή στην πόλη που δεν κοιμάται ποτέ!