Από τον Roland Emmerich, σκηνοθέτη του THE DAY AFTER TOMORROW και του INDEPENDENCE DAY έρχεται η απόλυτη περιπέτεια δράσης, γεμάτη πρωτοφανή ειδικά εφέ. Ο κόσμος αντιμετωπίζει μια καταστροφή αποκαλυπτικών διαστάσεων, οι πόλεις καταρρέουν και οι ήπειροι γίνονται κομμάτια. Το 2012 φέρνει το τέλος του κόσμου και αφηγείται τις ηρωικές μάχες των επιζώντων. Παίζουν οι John Cusack, Chiwetel Ejiofor, Amanda Peet, Woody Harrelson και Danny Glover.