The Yukon Assignment
Ο Βρετανός εξερευνητής Κρις Λούκας και ο πατέρας του, ηθοποιός Νάιαλ, βασίζονται ο ένας στον άλλο για να επιβιώσουν καθώς κατεβαίνουν με κανό έναν από τους πιο απομακρυσμένους ποταμούς του Καναδά.