Μπίλι & Μόλι: Μία Ιστορία Αγάπης
Μια συγκινητική ιστορία της αγάπης ανάμεσα σε μια άγρια ενυδρίδα, τη Μόλι, και τον αφοσιωμένο διασώστη της, Μπίλι, με φόντο τα απομακρυσμένα σκωτσέζικα νησιά Σέτλαντ.
Όταν μια άγρια ενυδρίδα με απεγνωσμένη ανάγκη για βοήθεια ξεβράζεται στον μόλο του στα απομονωμένα σκωτσέζικα νησιά Σέτλαντ, ο Μπίλι, η γυναίκα του η Σούζαν και το αφοσιωμένο τους τσοπανόσκυλο Τζέιντ αποκτούν ένα μοναδικό νέο οικογενειακό μέλος. Το Billy & Molly είναι ένα συγκινητικό ντοκιμαντέρ για την ικανότητα που έχει η αγάπη να μας αφυπνίζει μπροστά στην ομορφιά της φύσης.