Η Ευρώπη Από Ψηλά: Συλλογή Κύκλος 4
Η εκπομπή "Η Ευρώπη από ψηλά" μας ταξιδεύει σε Γερμανία, Ολλανδία, Πολωνία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο, για να αναδείξει τον πολιτισμό και τη γεωγραφία τους όπως δεν τα έχετε ξαναδεί. Αποκαλύπτει πώς η παράδοση, η μηχανική και τα θαύματα της φύσης έχουν διαμορφώσει την επική Ευρωπαϊκή ήπειρο. Η νέα οπτική στις πασίγνωστες χώρες σχηματίζει ένα ξεχωριστό, ζωηρό πορτρέτο για την κάθε περιοχή και τους ανθρώπους που τις διατηρούν ζωντανές.