Όταν μια νέα παγκόσμια εποχή παγετώνων απειλεί τον κόσμο, ένας κλιματολόγος προσπαθεί να βρει τρόπο να σώσει την ανθρωπότητα και να φτάσει στον μικρό του γιο στη Νέα Υόρκη.