Η Άβυσσος
Όταν ένα πυρηνικό υποβρύχιο βυθίζεται υπό μυστηριώδεις συνθήκες, μια ομάδα ιδιωτικής πετρελαιοπηγής προσλαμβάνεται για να συνεργαστεί με μια ομάδα ΟΥΚ του Ναυτικού σε μια επιχείρηση διάσωσης. Αυτό οδηγεί σε μια θαυμαστή οδύσσεια εφτά χιλιόμετρα κάτω απ' την επιφάνεια του ωκεανού όπου υπάρχει μια μυστηριώδης δύναμη που θα μπορούσε να αλλάξει τον κόσμο θετικά ή να τον καταστρέψει!
Μετά τη βύθιση ενός πυρηνικού υποβρυχίου υπό μυστηριώδεις συνθήκες σ' ένα απομονωμένο μέρος του βυθού του ωκεανού, μια ομάδα δυτών σε μια πρότυπη υποβρύχια πετρελαιοπηγή προσλαμβάνεται από το Ναυτικό των ΗΠΑ σε μια επιχείρηση διάσωσης. Όταν ένας τυφώνας κόβει την επικοινωνία ανάμεσα στην επιφάνεια και τα βάθη του ωκεανού, η ομάδα αρχίζει να βλέπει στοιχεία μιας περίεργης, πιθανώς εξωγήινης νοημοσύνης. Ενώ ο αρχηγός Μπαντ Μπρίγκμαν (Εντ Χάρις) διαπληκτίζεται με την πρώην γυναίκα του και αφεντικό (Μαίρη Ελίζαμπεθ Μαστραντόνιο), ο διοικητής του Ναυτικού αρχίζει να γίνεται όλο και πιο παρανοϊκός όσον αφορά τη μυστηριώδη εξωγήινη ζωή και απειλεί να χρησιμοποιήσει ένα πυρηνικό όπλο για να τα καταστρέψει όλα.