Αγάπη μου, Συρρίκνωσα τα Παιδιά
Ο Γουέιν Σαλίνσκι είναι ένας πολυάσχολος εφευρέτης που δεν μπορεί να κάνει το μηχάνημα συρρίκνωσης να λειτουργήσει. Όταν τα καταφέρνει και το μηχάνημα παίρνει μπροστά, στο στόχαστρο βρίσκονται τα παιδιά του! Έχοντας πετάξει κατά λάθος τα παιδιά, που έχουν μέγεθος μικρότερο από ένα εκατοστό, στα σκουπίδια, αρχίζει η πραγματική περιπέτεια. Το αυτόματο πότισμα μοιάζει με τυφώνα, οι μέλισσες έχουν μέγεθος βομβαρδιστικού και μία ανεξέλεγκτη μηχανή του γκαζόν αποτελεί θανάσιμη απειλή για τα παιδιά!
Ο Ρικ Μοράνις πρωταγωνιστεί σ’ αυτήν την κωμωδία, στον ρόλο ενός πολυάσχολου εφευρέτη που δεν μπορεί να κάνει το ηλεκτρομαγνητικό του μηχάνημα συρρίκνωσης να λειτουργήσει. Όταν επιτέλους τα καταφέρνει και το μηχάνημα παίρνει μπροστά, στο στόχαστρο βρίσκονται τα παιδιά του Γουέιν! Έχοντας πετάξει κατά λάθος τα παιδιά του, που έχουν μέγεθος μικρότερο από ένα εκατοστό, στα σκουπίδια, αρχίζει η πραγματική περιπέτεια. Τα μικροσκοπικά παιδιά αντιμετωπίζουν απίστευτους κινδύνους, καθώς προσπαθούν να γυρίσουν στο σπίτι μέσα από τη ζούγκλα του ίδιου τους του κήπου: τυφώνες από το αυτόματο πότισμα, επιθέσεις από γιγάντιες μέλισσες, μια ανεξέλεγκτη μηχανή του γκαζόν και πολλοί ακόμα κίνδυνοι!