Οιωνός
Ο Μ. Νάιτ Σιάμαλαν παρουσιάζει την ιστορία της οικογένειας Χες, που ξυπνάει ένα πρωί και βρίσκει έναν κύκλο 200 μέτρων στην αυλή. Ο Γκράχαμ Xες και η οικογένειά του μαθαίνουν ότι το σημάδι στον αγρό έχει σχηματιστεί από εξωγήινους.
Ο συγγραφέας/σκηνοθέτης Μ. Νάιτ Σιάμαλαν παρουσιάζει την ιστορία της οικογένειας Χες στην κομητεία Μπακς της Πενσυλβάνια, που ξυπνά ένα πρωί για να βρει έναν κύκλο 200 μέτρων στην αυλή της. Ο Γκράχαμ Χες (Μελ Γκίμπσον) και η οικογένειά του μαθαίνουν ότι το σημάδι στον αγρό τους έχει σχηματιστεί από εξωγήινους. Με τρόμο παρακολουθούν τις ειδήσεις που αναφέρουν παρόμοια σημάδια σε όλο τον πλανήτη. Η ταινία «Οιωνός» είναι μια συναισθηματική ιστορία μιας οικογένειας σε μια αγροικία που αντιμετωπίζει τις τελευταίες τρομακτικές στιγμές της ζωής, καθώς ο κόσμος δέχεται εισβολή από τους εξωγήινους.