Το έπος του λυκόφωτος: Νέα Σελήνη
Η Μπέλα συνθλίβεται όταν η οικογένεια Κάλεν αποφασίζει να μετακομίσει για να σταματήσει τη σχέση της με τον βρικόλακα Έντουαρντ. Αναζητά παρηγοριά στον φίλο της Τζέικομπ και αρχίζει να αναρωτιέται αν θα μπορούσε να γίνει κάτι περισσότερο μεταξύ τους.