Atom, The: A Love Affair
Πάθος. Πίστη. Προδοσία. Ελπίδα. Η ταραχώδης ιστορία της σχέσης αγάπης-μίσους της Δύσης με την πυρηνική ενέργεια τα τελευταία 70 χρόνια, από όσους την έζησαν από πρώτο χέρι.