Black Panther: Wakanda Forever
Η βασίλισσα Ραμόντα, η Σούρι, ο Εμ Μπάκου, η Οκόγιε και οι Ντόρα Μιλάτζε μάχονται ενάντια στις δυνάμεις που παρεμβαίνουν, στον απόηχο του θανάτου του βασιλιά Τι Τσάλα. Καθώς οι ήρωες της Ουακάντα αποδέχονται όσα τους προμηνύει το μέλλον, οι ήρωες πρέπει να ενώσουν τις δυνάμεις τους με τη Νάκια των Σκύλων του Πολέμου και τον Έβερετ Ρος για να διαγράψουν μια νέα πορεία για το βασίλειο της Ουακάντα.
Στο «Black Panther: Wakanda Forever» των Marvel Studios, η βασίλισσα Ραμόντα (Άντζελα Μπάσετ), η Σούρι (Λετίσια Ράιτ), ο Εμ Μπάκου (Γουίνστον Ντιουκ), η Οκόγιε (Ντάναϊ Γκουρίρα) και οι Ντόρα Μιλάτζε (συμπεριλαμβανομένης της Φλόρανς Κασούμπα), αγωνίζονται για να προστατεύσουν το έθνος τους από τις παγκόσμιες δυνάμεις που παρεμβαίνουν μετά τον θάνατο του βασιλιά Τι Τσάλα. Καθώς οι κάτοικοι της Ουακάντα προσπαθούν να αποδεχθούν όσα τους προμηνύει το μέλλον, οι ήρωες πρέπει να ενώσουν τις δυνάμεις τους με τη Νάκια των Σκύλων του Πολέμου (Λουπίτα Νιόνγκο) και τον Έβερετ Ρος (Μάρτιν Φρίμαν) για να διαγράψουν μια νέα πορεία για το βασίλειο της Ουακάντα. Με τον Τενότς Ουέρτα στον ρόλο του Νάμορ –βασιλιά ενός κρυμμένου υποθαλάσσιου έθνους– στην ταινία πρωταγωνιστούν επίσης οι Ντομινίκ Θορν, Μικαέλα Κοέλ, Μαβέλ Καντένα και Άλεξ Λιβινάλι.