Black Widow
Στην ταινία της Marvel Studios, ένα κατασκοπικό θρίλερ γεμάτο δράση, με τίτλο “Black Widow”, η Νατάσα Ρομανόφ ή Μαύρη Χήρα αντιμετωπίζει τις σκοτεινότερες πλευρές του παρελθόντος της όταν μπλέκεται σε μια επικίνδυνη συνομωσία.
Στην ταινία της Marvel Studios, ένα κατασκοπικό θρίλερ γεμάτο δράση, με τίτλο “Black Widow”, η Νατάσα Ρομανόφ ή Μαύρη Χήρα αντιμετωπίζει τις σκοτεινότερες πλευρές του παρελθόντος της όταν μπλέκεται σε μια επικίνδυνη συνομωσία. Την καταδιώκει μια δύναμη που δεν θα σταματήσει μπροστά σε τίποτα για να την καταστρέψει και η Νατάσα αναγκάζεται να παλέψει με ό,τι έκανε ως κατάσκοπος και τις διαλυμένες σχέσεις που είχε πριν γίνει Εκδικήτρια.