Κωμωδία, Κινούμενα σχέδια
Ξεκινήστε ένα απίστευτο ταξίδι με ένα μικρό μυρμήγκι που ψάχνει μια ομάδα πολεμιστών για να τον βοηθήσουν να πολεμήσει τις ενοχλητικές ακρίδες που απειλούν το σπίτι του.
Ταξιδέψτε στον μικροσκοπικό κόσμο των ζουζουνιών για απερίγραπτη διασκέδαση και περιπέτεια κάτω από κάθε φύλλο. Ξεκινήστε μια απίστευτη αποστολή με ένα μικρό μυρμήγκι καθώς ψάχνει μια ομάδα πολεμιστών για να τον βοηθήσουν να πολεμήσει τις ακρίδες που απειλούν το σπίτι του. Όταν πέφτει πάνω σε έναν αδέξιο θίασο ηθοποιών τσίρκου, η μόνη τους ελπίδα να νικήσουν είναι ο δεσμός της φιλίας και η δύναμη της φαντασίας.