Κωμωδία, Κινούμενα σχέδια
Πόσο μακριά θα έφτανες για να ανήκεις κάπου; Ο Νταγκ στέλνεται σε ανόητες αποστολές από τους Άλφα, Μπέτα και Γκάμα για να μπορέσουν να κυνηγήσουν μόνοι τους τους καταρράκτες Bird of Paradise. Ο Νταγκ ίσως ανακαλύψει ότι δεν κοιτούσε το μέρος όπου ανήκει.