Η Επίθεση του Τζακ-Τζακ
Η Κάρι η μπέιμπι σίτερ νομίζει ότι θα περάσει μια συνηθισμένη βραδιά με τον μικρό Τζακ-Τζακ. Δεν ξέρει όμως τι της επιφυλάσσει το μικρότερο μέλος της απίστευτης οικογένειας των Παρ!
Η Κάρι, η μπέιμπι σίτερ, πιστεύει ότι πρόκειται για μια βραδιά ρουτίνας. Είναι έτοιμη να παράσχει νευρολογική διέγερση με κάποια χαλαρωτική μουσική συνοδεία για τον μικρό Τζακ-Τζακ, το μικρότερο μέλος της απίστευτης οικογένειας Παρ. Ωστόσο, ο Τζακ-Τζακ θα της διδάξει λίγα πράγματα για μωρά με "ειδικές ανάγκες". Πιστή στον λόγο της, η Κάρι αποδεικνύει ότι μπορεί να διαχειριστεί οτιδήποτε ξεφουρνίζει ο Τζακ-Τζακ, αλλά με δυσκολία. Και ο Τζακ-Τζακ αποδεικνύει ότι ο Μότσαρτ πραγματικά κάνει τα μωρά πιο έξυπνα.