Ο Γκαφατζής της Ζούγκλας
Βαθιά μέσα στη ζούγκλα, ένα μωρό με το όνομα Τζωρτζ υιοθετείται από γορίλες. Μεγαλώνει και γίνεται ένας αξιαγάπητος αδέξιος με φίλους του τα ζώα της ζούγκλας. Αλλά πριν προλάβετε να πείτε, "Πρόσεχε το δέντρο", ο Τζωρτζ έρχεται αντιμέτωπος με μια ομάδα ενοχλητικών λαθροκυνηγών!
Η Disney παρουσιάζει μια επιτυχημένη κωμωδία που έκανε τις οικογένειες παντού σε όλον τον κόσμο να γελάνε μέχρι δακρύων! Βαθιά μέσα στην καρδιά της αφρικανικής ζούγκλας, ένα μωρό με το όνομα Τζωρτζ, ο μοναδικός επιζών ενός αεροπορικού δυστυχήματος, υιοθετείται από γορίλες. Ο Τζωρτζ μεγαλώνει και γίνεται ένας αξιαγάπητος αδέξιος (Μπρένταν Φρέιζερ) που έχει για φίλους του τα ζώα του τροπικού δάσους - όπως τον Τούκι, τον αγγελιοφόρο του με το μεγάλο ράμφος, τον Έιπ, έναν γορίλα που μιλάει και είναι πιο έξυπνος από τον μέσο επιστήμονα αεροδιαστημικής και τον Σεπ, ένα γκριζομάλλη ελέφαντα που του αρέσουν τα φυστίκια! Όταν οι λαθροκυνηγοί τα βάζουν με τους φίλους του Τζωρτζ, ο Βασιλιάς της Αιώρησης αναλαμβάνει δράση. Αλλά πριν προλάβεις να πεις "Πρόσεχε το δέντρο", ο Τζωρτζ έρχεται αντιμέτωπος με μερικά απρόβλεπτα εμπόδια!