Φύλακες Του Γαλαξία 3
Στο "Οι Φύλακες Του Γαλαξία 3" των Marvel Studios, οι αγαπημένοι μας ήρωες συνηθίζουν τη ζωή στο Πουθενά. Μα, όλα ανατρέπονται από τον απόηχο του ταραγμένου παρελθόντος του Ρόκετ. Ο Πίτερ Κουίλ πρέπει να μαζέψει την ομάδα του για μια επικίνδυνη αποστολή διάσωσης του Ρόκετ, που αν δεν ολοκληρωθεί επιτυχώς, μπορεί να οδηγήσει στο τέλος της ομάδας.
Στο "Οι Φύλακες Του Γαλαξία 3" των Marvel Studios, η αγαπημένη μας ομάδα απροσάρμοστων ψάχνει κάτι διαφορετικό αυτό το διάστημα. Αφού αποκτούν το Πουθενά από τον Συλλέκτη, βλέπουμε τους Φύλακες να επισκευάζουν τις μεγάλες καταστροφές που προκάλεσε ο Θάνος, αποφασισμένοι να κάνουν το Πουθενά ένα ασφαλές καταφύγιο, όχι μόνο για τους ίδιους, αλλά και για όλους τους πρόσφυγες που εκτοπίζονται από το σκληρό σύμπαν. Όμως, σύντομα, η ζωή τους ανατρέπεται από τον απόηχο του ταραγμένου παρελθόντος του Ρόκετ. Ο Πίτερ Κουίλ, επηρεασμένος ακόμη από την απώλεια της Γκαμόρα, πρέπει να συσπειρώσει την ομάδα του γύρω του για μια επικίνδυνη αποστολή διάσωσης του Ρόκετ, που αν δεν ολοκληρωθεί επιτυχώς, μπορεί να οδηγήσει στο τέλος της ομάδας όπως την ξέρουμε.